Hieronta

Hieronta on perinteinen hoitomuoto, jota käytetään useaan eri vaivaan. Hieronnassa käytetään eri manuaalisen terapian tekniikoita, jotka valitaan aina yksilöllisesti asiakkaan tarpeen mukaan. Näiden tekniikoiden avulla saadaan vaikutettua positiivisesti kehon toimintoihin, kuten aineenvaihdunnan ja nestekierron kiihtymiseen, stressitason vähenemiseen, unen laatuun ja verenpaineen alenemiseen. Lihasten osalta hieronnan suurin vaikutus on kivunlievitys ja rasittuneiden lihasten palautumisen nopeuttaminen. Hieronnalla on siis hyvin kokonaisvaltainen vaikutus ihmiseen. Kiputilojen osalta kivun syyn selvittäminen on tärkeä osa hoitoa. Kehon kiputila on usein seurausta lihasheikkoudesta, lihaksen toimintahäiriöstä tai huonosta ergonomiasta, jolloin hieronnan lisäksi hoitoon on syytä sisällyttää fysioterapeuttimme ohjaamat spesifit harjoitteet.

Kotikäynti

Hieroja tulee kotiin tai yrityksen tiloihin omien välineiden kanssa. Kotifysion hieroja tulee käymään yrityksesi tiloissa ja hieroo työntekijöiden lihasjännitykset pois. Hierojalla on aina tarvittavat välineet mukana, ainoastaan sopiva tila tarvitaan.

Hieronnalla saavutettua hyvää oloa on syytä tukea kehonhallintaharjoitteilla, hyvällä ryhdillä ja ergonomisilla työskentelyasennolla. Näissä asioissa Suomen Kotifysio auttaa tekemällä ergonomiaohjauksia ja -koulutuksia yrityksissä sekä tuki- ja liikuntaelimistöä kuntouttavaa fysioterapiaa ja ryhmäliikuntaa.
Hieronnan kotikäyntejä voit tilata kotiin pääkaupunkiseudulla Helsingin, Vantaan, Espoon ja Sipoon alueella. Teemme kotikäyntejä myös Länsi-Uudenmaan alueella Vihdissä, Nummelassa ja Lohjalla, sekä Pohjanmaan alueella Luodosta Kristiinankaupunkiin.

Kuinka voimme olla avuksi

Ota yhteyttä