Betalnings och leveransvillkor
Betalningsmetoder
Du kan enkelt betala med Klarnas betaltjänst. Du kan betala antingen genom delbetalning eller direkt på din internetbank genom internetbetalning.
Klarna Köp nu – betala senare!
Dessa villkor gäller mellan dig och den här butiken där du köper varor när du väljer Betala senare. När du väljer Betala senare erbjuder vi dig möjligheten att betala på förfallodagen, som är 14 dagar efter att varorna skickats. Vi kommer att överföra vår fordran till Klarna Bank AB (”Klarna”). Klarna kommer att skicka dig betalningsinstruktioner via e-post för att betala ditt köp direkt till Klarna. Om du föredrar att få betalningsinstruktioner per post, vänligen kontakta Klarnas kundtjänst efter att du har gjort ditt köp. Kontaktuppgifter och annan information om Klarna finns på klarna.fi.
Betala först när du har fått din beställning!
Klarna erbjuder konsumenter köparskydd, vilket bland annat innebär att du som konsument inte behöver betala för de produkter du beställer innan du får dem och att Klarna hjälper dig om det uppstår problem med ditt köp.
Leveransmetod
Vi använder Finlands Posten för att leverera dina försändelser. Varorna skickas inom 1-7 arbetsdagar, om inget annat anges på produktsidan. När försändelsen anländer för upphämtning får du ett ankomstmeddelande. Produkterna är sedan omedelbart tillgängliga för avhämtning.
Minsta beställning / Leveransavgifter
Det finns ingen minsta beställningsgräns för nätbutiken. Vi lägger till fraktkostnader till beställningar enligt vikt. De slutliga fraktkostnaderna visas i kassan.
Försäljningsområde
Produkter som säljs i webbutiken levereras till Finland.
Leveranstid
Vi strävar efter att leverera beställningar till postkontoret inom 1-3 arbetsdagar. Detta gäller endast för produkter från basutbudet. Leveranstiderna för specialanpassade produkter avtalas separat. Om du har bråttom med din beställning kan du kontakta oss via e-post på info@kotifysio.fi.
Returnering av en felaktig produkt
Alla returer måste alltid avtalas i förväg med Three E. Champs Oy Ab. Reklamationstiden är 14 dagar från dagen för hämtning eller ankomst av produkten. Det bästa sättet att kontakta oss är via e-post på info@kotifysio.fi. Defekta produkter ersätts endast med samma nya produkt. Endast defekta produkter kan returneras. Alla våra produkter är hygienprodukter, och därför finns det ingen returrätt. Returnering av kundanpassade produkter är inte obligatorisk om det inte finns något fel på produkten.
Försändelser som går sönder under transporten Tyvärr kan Posti inte alltid leverera paketen intakta, trots noggrann förpackning. Därför är det bra att kontrollera paketets skick och eventuella skador på paketet när du hämtar det. Om paketet har skadats under transporten ska du anmäla skadan till ditt postkontor så snart som möjligt. Kontakta också återförsäljaren så ordnar vi leverans av en ny produkt.
För alla frågor som rör beställningar kan du kontakta oss på följande sätt:
– Via e-post på info@kotifysio.fi eller per telefon på +358 40 152 6501.